Bland vissa är jag gud, för andra bara oljud // Olle Ljungström

3 responses to “Bland vissa är jag gud, för andra bara oljud // Olle Ljungström

  1. Jag gillar inte allt som Ljungström gjort, men en hel del är bra. Och jag tror att jag skulle tycka om Ljungström som person om vi träffades. Den här videon är lyckad.

  2. Jag gillar inte heller alt Olle har gjort men det jag gillar är så klockrent 🙂
    Jag gillar verkligen hans sista skiva Sju och om jag har råd så ska jag absout gå på festivalen i Stora Skuggan i sommar.
    http://www.wheretheactionis.se/nyheter/mer-blagult-till-festivalen

    //Eva

  3. Den här videon är riktigt lyckad och låten likaså. Har lyssnat och följt Olle genom åren och jag måste säga att han har en intelligens och förmåga att träffa precis rätt i många av hans texter. Det finns nåt äkta med honom. Hans liv går ju upp och ner som alla andras och det speglar hans texter. Jag har lättare att känna igen mig i honom ( och hans texter) än bland många andra svenska artister. Kanske tom alla andra?! Jag tror att många gör så också.

Kommentera

